Fang nye lytteres opmærksomhed med korte videoklip
Fang opmærksomheden Video er det mest effektive medie, når modtagerens opmærksomhed skal fanges. Samtidig er det dét medie, der fungerer
Her på siden kan du finde artikler om podcast og lyd. Vi udgiver løbende nye artikler med nyheder og ny inspiration fra podcast-verdenen. Er der noget, du synes vi bør skrive om, så send en mail til [email protected]
Fang opmærksomheden Video er det mest effektive medie, når modtagerens opmærksomhed skal fanges. Samtidig er det dét medie, der fungerer
1) Næsten halvdelen lytter månedligt Ifølge Edison Research lytter 47% af amerikanere over 12 år til podcasts månedligt. Og podcastlytningen
At lykkes med en virksomhedspodcast er ikke nødvendigvis så nemt, som det kan lyde. Det kan der være flere grunde
Hvilke platforme hitter blandt de 6-8-årige, hvilke medier bruger de mest tid på, og hvad lytter de til? En ny
Unge mangler indhold, når det kommer til podcasts. Det fremgår af en undersøgelse foretaget af DR Analyse(1), hvor 47% af
Danskerne opfatter lydmedier mere positivt end billedmedier, når det handler om deres eget medieforbrug. I flere forskellige undersøgelser foretaget af
Frederik Ibfelt er kreativ direktør og Casper Andersen er chef for forretningsudvikling hos reklamebureauet Republica. De kunne godt tænke sig
Vi har taget hul på et nyt år, og mange podcast-eksperter har kigget ind i spåkuglen for at give deres
Rebecca Steele er projektchef i F.C. København, og selvom hun ikke kan løfte sløret for, hvad der arbejdes på i
Peter Froulund er branding- og kommunikationsdirektør i Arbejdernes Landsbank. Her fortæller han, om den positive feedback AL Bank får fra